تور دبی

  • ۰
  • ۰

راهنمای سفر به دبی

تور دبی یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین تورهای خارجی در ایران به شمار می رود، در این مقاله قصد داریم که راهنمایی های لازم از زمان شروع سفر تا زمان بازگشت به شما ارائه دهیم به خاطر ساده کردن مطالب ما سفر به دبی را در چهار پست مجزا برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم بر همین اساس در این مقاله تنها به برخی از مسائلی که لازم است در سفر دبی به آن توجه داشته باشید با شما در میان میگذاریم.

دبی

بهترین زمان برای سفر به دبی

اولین مسئله ای که در سفر باید به آن توجه داشته باشید شرایط آب و هوایی مقصد است، در انتخاب مقصد شما باید تمامی شرایط موجود را در نظر بگیرید. یکی از مزیت های اصلی دبی که آن را منحصر به فرد ساخته است آب و هوای بسیار با ثبات این شهر می باشد، در دبی مانند دیگر شهرهای دنیا شما لازم نیست که نگران این باشید که چه زمانی ممکن است هوا ابری، بارانی و یا سرد باشد و با چنین سوالاتی که آیا هوا گرم خواهد یا سرد روبرو نمی شوید.

دبی
دبی
دبی
دبی
دبی
دبی

دمای هوای دبی در تمامی فصول تقریبا یکسان است و همیشه هوایی گرم دارد، اما با این وجود اگر قصد سفر کردید و خواستید که از این سفر نهایت لذت را ببرید بهترین زمان سفر به دبی از اوسط ماه اکتبر است  تا اواسط ماه آوریل در بین این ما ها با آسمانی ساف و آبی و هوایی نسبتا معتدل روبرو هستید. این نکته نیز کاملا روشن است که در این مدت زمان دبی در شلوغ ترین حالت ممکن می باشد.

ساعات کاری اداری در دبی

به طور کلی می توان گفت که اداره های دولتی در دبی از روز یکشنبه تا پنجشبه مشغول به کار هستند و روز های شنبه و جمعه به طور کلی تعطیل می باشند، ساعات کار به طور میانگین از ساعت هفت و نیم شروع می شود تا ساعت چهارده و سی دقیقه، اما شرکت های خصوصی از ساعت 9 صبح تا  بعدظهر مشغول به کار هستند، همچنین فروشگاه ها از ساعت 9 تا ساعت 10 خدمات ارائه می دهند و در آخر هفته یعنی جمعه ها و شنبه ها ساعت های کاری فروشگاه ها افزایش پیدا می کند.

ادارات دبی
ادارات دبی
ادارات دبی

بانک ها نیز مانند اداره های دولتی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت هشت صبح تا ساعت یک بعدظهر  به استثنای روزهای تعطیل و پنجشنبه ها (که ساعت کاری از هست صبح تا خود ظهر می باشد مشغول به کار هستند)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی