تور دبی

  • ۰
  • ۰

هامنطور که  می دانید برج های دبی زبان زد عام و خاص می باشند، در واقع می توان اینطور گفت که دبی که از هرگونه شرایط مناسب آب وهوایی محروم بوده و تاریخی بدون تمدن دارد شهرت و آوازه ی خود را مدیون همین آسمان خراش ها می باشد، این برج های دبی هستند که این بیابان خشک و بی آب و علف را زیبا کرده اند، در این مقاله به معرفی برخی از برج های دبی می پردازیم.

برج های دبی

برج های امارات (Emirates Towers)

مجموعه برج های امارات که شامل برج هتل جمیرا و برج های اداری امارات می شود ارتفاعی برابر با ۳۵۵ متر دارد و برج جمیرا با ارتفاعی برابر با ۳۰۹ متر در کنار قامت بلند برجهای امارات خودنمایی می کند. برج های امارات رتبه ی نوزدهم و برج الجمیرا که درست در کنار آن واقع شده رتبه ی سی و سوم در بلندترین برج های جهان را دارد. دو طبقه نخستین این برج ها فروشگاه هایی قرار دارد که مساحت آن نزدیک به ۹ هزار متر مربع می رسد. این برجها در جاده شیخ زاید واقع شده اند، شاید جالب باشد که بدانید این برج با چنین ارتفاعی تنها ۵۴ طبقه است در حالی که برج الجمیر که پنجاه و شش متر از آن کوتاه تر است دو طبقه از آن بیشتر دارد.

برج الامارات

برج العالم (world tower)

برج العالم به معنای برج جهان یک پروژه آسمانخراش ۱۰۸ طبقه ای با ارتفاع ۵۱۰ متر در حال ساخت در دبی – امارات متحده عربی است. این آسمانخراش به نوعی طراحی شده است که بیانگر یک گل کریستالی باشد. قرار است این برج یکی از بلندترین آسمانخراشهای جهان شود.

برج العالم

برج العام به معنای برج جهان یک پروژه آسمانخراش صدو هشت طبقه ای است که ارتفاع آن به بیش از پانصد متر می رسد، ساخت این برج هنوز تکمیل نشده، این آسمانخراش این آسمان خراش مانند یک گلدان کیریستالی درست وسط شهر دبی واقع شده است. از مجموعه طبقات این برج هفتاد و چهار طبقه آن اداری و مراکز فروش، بیست و هفت طبقه پی در پی هتل پنج ستاره و شش طبقه بالایی برج ویژه ی جاذبه ی توریستی حمام ترکی است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی