تور دبی

  • ۰
  • ۰

برج العرب دبی یکی از معروفترین هتل های دبی است. این هتل دارای اتاق های بسیار بزرگی است به طوری که کوچکترین اتاق هتل 169 متر است.

هتل برج العرب

برج العرب برای کسانی که دوست دارند یک تور دبی لاکچری را تجربه کنند گزینه بسیار مناسبی است. خیلی ها این هتل را تنها هتل 7 ستاره دنیا می دانند.

برج العرب برای مدتی نماد دبی بود و هنوز می‌توان اثر آن را در پلاک‌های قدیم امارت دبی دید. اما پس از مدتی دبی نماد خود را از برج العرب تغییر داد .

یک باند فرود هلیکوپتر بر فراز این برج بادبانی ساخته شده که مسافران اختصاصی این هتل با هلیکوپتر از فرودگاه به آن منتقل می‌شوند و گاهی نیز اگر اتاق‌های گران این هتل را کرایه کنند، یک هلیکوپتر اسکورت نظامی آنها را از فرودگاه تا هتل بدرقه خواهد کرد.

این باند برای مدتی زمین تنیس بوده است و افراد مشهوری مثل آندره آغاسی و راجر فدرر در ارتفاع 211 متری از سطح خلیج فارس بر روی این قسمت از برج العرب مسابقه تنیس داده اند .

هتل برج العرب

برج العرب ۶۰ طبقه‌ دارد و  از برج ایفل بلندتر است. هفت طبقه از این هتل به صورت آکواریوم در زیر دریا وجود دارد. اجاره کوچک‌ترین اتاق این هتل شبی ۶ هزار درهم است. سرو هر غذا در این هتل کمتر از ۱۰۰۰ درهم نیست. رستوران المهارا (به معنی صدف) در برج العرب در میان ۱۰ رستوران برتر دنیا قرار دارد.

در برج العرب مراسم های پر تجمل و گران قیمت مانند مراسم عروسی هم برگزار می شود که مسلما هزینه های گزافی برای این مراسم در نظر گرفته می شود.

از بهترین متریال موجود در جهان برای ساخت برج العرب استفاده شده و دکوراسیون داخلی هتل توسط هنرمندان مطرح جهان به سبک کلاسیک طراحی و اجرا شده است. حتی ست لوازم بهداشتی داخل اتاق ها از بهترین نوع انتخاب شده اند. به جرات می توان گفت لوکس ترین چیزهای دنیا در برج العرب گنجانده شده است. تمامی اطاق های این هتل از نوع سوئیت های دوبلکس می باشند که با طلا طراحی شده اند.

هتل برج العرب

برج العرب به عنوانی یک از جذابترین جاهای دیدنی دبی مطرح است و گاهی تورهایی برای افرادی که در این هتل اقامت ندارند ترتیب داده می شود تا از این طریق بتوانند از این هتل دیدن کنند و با امکانات و خدمات آن آشنا شوند.

  • ۹۵/۰۶/۱۴
  • سهیل مهاجر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی