تور دبی

  • ۰
  • ۰

دبی، بدون شک یکی از زیباترین شسهرهای خاورمیانه است که دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیبا و منحصر به فردی است. یکی از مهم ترین تفریحات دبی که در مقاله امروز قصد معرفی آن را داریم، اتوبو شگفت انگیز دبی است که همواره مورد استقبال اکثر گردشگران تور دبی قرار گرفته است.

تور اتوبوس شگفت انگیز در دبی

این اتوبوس در خشکی بصورت یک اتوبوس عمل کرده و در آب بصورت یک اتوبوس دریایی حرکت می کند. سفر با این اتوبوس، سفری مهیج و فراموش نشدنی خواهد بود. این تور برای نخستین بار در خاورمیانه ارائه می شود. لازم بذکر است که جلیقه نجات و سایر تجهیزات مورد نیاز در مواقع ضروری نیز در این اتوبوس تعبیه گردیده است. همچنین یک راهنما در طول سفر اطلاعات جالبی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

تور اتوبوس شگفت انگیز در دبی

Wonder Bus یا همان اتوبوس شگفت انگیز یکی از جاذبه های غیر طبیعی دبی، یک اتوبوس زمینی دریایی است که دارای تهویه مطبوع مناسب بوده و ظرفیت ۴۴ مسافر را دارد. مهمانان و بازدیدکنندگان با استفاده از این این جاذبه توریستی دبی بصورت معمولی می توانند در داخل شهر گشت تفریحی داشته باشند و جاهای دیدنی دبی را تماشا کنند و سپس با همان اتوبوس و البته تغییرات کوچکی که در سیستماتیک آن ایجاد می شود و در خور دبی مورد استفاده قرار می گیرد، به اتوبوس آبی تبدیل شده و می توانید در تور دبی سفری مهیج روی رودخانه دبی را تجربه نمایید.

قیمت اتوبوس شگفت انگیز دبی زیاد نیست و بهتر است پیش از این سفر مهیج، بلیط تور اتوبوس شگفت انگیز دبی را تهیه کنید. مسیر حرکت این اتوبوس معمولاً از دهکده‌های بادیه‌نشین و مزارع پروش شتر در صحرا و در بین تپه‌های شنی با رنگ‌ها و ارتفاعات مختلف گذر می کند.

  • ۹۵/۰۹/۱۲
  • سهیل مهاجر