تور دبی

  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید دبی یکی از زیباترین شهر های خاورمیانه و آسیاست که دارای جاذبه های گردشگری فراوانی می باشد. یکی از محبوب ترین جاذبه های تفریحی دبی، پارک آبی وایلد وادی دبی می باشد که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم. با ما همراه باشید.

پارک آبی وایلد وادی دبی یکی از 10 مکان پر بازدید در بین گردشگران تور دبی می باشد.  وایلد وادی به معنی رودخانه وحشی، در کشور امارات متحده عربی، شهر دبی و در خیابان جمیرا در کنار هتل برج العرب و هتل جمیرا بیچ واقع شده است. این پارک با امکان سرد و گرم کردن آب در فصل‌های مختلف و داشتن سرسره‌های زیاد و دو ماشین موج سواری مصنوعی و بزرگ‌ترین و بلندترین سرسره‌ی آبی جهان در خارج از ایالات متحده آمریکا به شهرت زیادی دست یافته است. یکی دیگر از ویژگی‌های پارک داشتن آبشاری 18 متری در جلوی در ورودی است.

پارک آبی وایلد وادی دبی
پارک آبی وایلد وادی دبی

یک ماجراجویی فراموش نشدنی در پیشرفته ترین پارک آبی دنیا در انتظار شماست. این جاذبه توریستی دبی به شکلی طراحی شده که لذت و هیجان واقعی را به شما ارائه می کند. این پارک که از معروف ترین جاهای دیدنی دبی می باشد، با بیش از 23 نوع وسیله تفریحی و سرگرمی آبی که بیشتر آنها با هم مرتبط بوده و در امتداد هم قرار دارند، بازدید کنندگان را قادر میسازد تا بصورت پیوسته از حرکت بر روی آب در طول این مراحل لذت ببرند. این پارک بر اساس افسانه قدیمی سندباد طراحی شده است. نوع طراحی و توجه به جزئیات مانند خلق شخصیت های کارتونی برای کمک کردن به ساختار موضوع باعث شده تا این پارک آبی، جایزه بهترین طراحی پارک های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک های آبی، به خود اختصاص دهد.

پارک آبی وایلد وادی دبی
پارک آبی وایلد وادی دبی

جمیرا اِسکِرا : بلندترین و سریع‌ترین سرسره‌ آبی خارج از ایالات متحده در دنیا می باشد که یک سقوط نفس گیر و پر هیجان همراه با یک آبشار عمیق را رقم می زند. ارتفاع این سرسره پارک آبی دبی 33 متر و سرعت آن 80 کیلومتر بر ساعت است. شما می توانید حالت بی وزنی را در قسمت سرسره سرعت در حالت سرخوردن با سرعت 80 کیلومتر در ساعت بدون دیدن کوچکترین آسیبی تجربه نمایید.

جوها : محل بازی‌ای برای کودکان در وایلد وادی، که بیش از 100 نوع بازی آبی دارد.

خلیج بریکرز: بزرگ‌ترین استخر موج‌دار خاورمیانه که موج‌هایی با ارتفاع 1.5 متر در 5 شکل مختلف ایجاد می‌کند.

جوها جورنی: رودخانه‌ای به طول 360 متر که مردم می‌توانند در آن بر روی تویوپ‌های مخصوص شناور باشند.

مستر بلستر: در این بازی، مردم به صورت یک نفره یا دو نفره بر روی تویوپ‌های مخصوص می‌نشینند و با موتوهای جت پمپاژ آب به بالا هل داده می‌شوند.

از بخشهای دیگر این پارک که از بهترین تفریحات دبی می باشد، می توان به بزرگترین استخر خاورمیانه اشاره کرد که توانایی ایجاد موج های مختلف و زیبا را دارا می باشد که میتواند لحظات دلهره آور و هیجان انگیزی به وجود آورد.

پارک آبی وایلد وادی دبی
پارک آبی وایلد وادی دبی

قیمت بلیط پارک آبی دبی برای بزرگسالان از 275 درهم و برای کودکان از 225 درهم می باشد. این هزینه شامل استفاده از کلیه سواری های آبی پارک آبی دبی می باشد. همچنین باید این نکته را هم یادآور شد که این پارک برای افرادی که در هتل جمیرا اقامت دارند رایگان می باشد.


منبع: http://e-dubai.ir



  • ۹۵/۰۹/۱۶
  • سهیل مهاجر