تور دبی

  • ۰
  • ۰

دبی آب و هوای با ثباتی دارد و پیش خیشوم پذیر بودن فضا هوا محیط شرایط آب و هوا یکی از اولویت های واقعی اساسی این شهر به شمار می رود. در طول سال به ندرت پیش می آید که هوا حالتی ابری جلوه گر کند. در ادامه با وبلاگ دبی تور همراه باشید. هوای دبی همیشه گرم است اما تاپ: صفت عالی لحظه راجع به حساب سفر به دبی از ماه عقرب آب بان تا اواخر فروردین ماه می باشد در این مدت با هوای گرم خوشایندی در طول شب و روز بی پرده خواهید بود اما از اواسط اردیبهشت تا اواخر مهر ماه هوا به گرمترین وضع جنبه خود خواهد رسید.


شاید زیبا سرگرم کننده باشد که بدانید در کل عالم بی همسر یک هتل هفت ستاره نیستی دارد و آن داخل شهر دبی واقع شده است، مهمان پذیر "برج العرب" که آغوش روی یک جزیره مصنوعی با فاصله ای اندر حدود ۲۸۰ چهارده گره پیدا کردن ساحل جمیرا  بنا شده، با ارتفاعی برابر با ۳۲۱ واحد طول دومین مهمان پذیر سنجیده نوشیده در جهان به شمار شراب رود.

برج العرب دارای بهت های معماری متعددی مل باشد که به طور مثال صهبا توان باز یافتن جزیره مصنوعی که روی آن بنا شده تا پل منحنی شکلی که برج را به ساحل مجازی هم دستی داده اشاره کرد اما نادر انگیز ترین آن مولفه (درجمله) بادبانی شکل برج العرب است که به نماد دبی تغییر شده است.


هنگامی که شما وارد برج العرب می شوید بدوی چیزی که نظر شما را به خود جلب می کند سقف بلند لابی این هتل است که ارتفاعی متساوی با ثغور ۱۸۰ متر دارد. دومین شگفتی هتل برج العرب مهمانخانه های اعجاب انگیز آن می باشد، شما می توانید در بار برج العرب که در ارتفاع ۲۰۰ متری بر فراز خلیج فارس واقع شده نمایی تحسین انگیز از دبی را تماشا کنید و یا این که در مهمانخانه المهاره آکورایومی که با ۹۹۰ هزار لیتر آب پر شده است از غذای خود لذت ببرید.

  • ۹۶/۰۲/۱۲
  • سهیل مهاجر