تور دبی

  • ۰
  • ۰

جاذبه های دیدنی دبی

در این بخش از وبلاگ تور دبی  قصد داریم تا در سفری کوتاه شما را با زیباترین مناطق و جاذبه های دیدنی دبی آشنا کنیم. دبی شهر بسیار زیبایی است که برای بسیاری از گردشگران و توریست ها می تواند بسسیار جذاب و دیدنی باشد. جاذبه های طبیعی بسیار زیادی در دنیا وجود دارد که می توان از دیدن آن ها لذت برد اما در این میان کشورهای بسیار کمی هستند که توانسته اند به شکل قابل توجهی از این فرصت استفاده کرده و مزیت های بسیار ارزشمندی را برای خود خلق کنند. کشورهایی که با استفاده از تجربیات گذشته و پیش بینی نیاز ها و خواست مشتریان خود دست به خلق بازاری زده اند که از هر نظر برای بسیاری مطلوب و قابل درک می باشد. امارات متحده در دهه های اخیر با برنامه ریزی صحیح و توجه به داشته ها در کنار تمام فرصت هایی که می تواند ایجاد کند تحولی شگرف را ایجاد نمود. دبی یکی از شهرهای که در امارات توانست تجربه جدیدی از شهرسازی نوین را تجربه کند، دبی نماد تغییرات بزرگ در عصر جدید است. امکانات و زیر ساخت های بسیار مناسبی در دبی ایجاد شده است و می توان گفت از هر نظر برای بسیاری از مردم دنیا این امکانات و تغییرات باورنکردنی و دست نیافتنی است.

سه جاذبه دیدنی دبی

دبی به عنوان یکی از پیشگامان پذیرش تغییر در دنیا بسیاری از محصولات و فعالیت ها را حمایت می کند و از آن ها استقبال بسیار خوبی را انجام می دهد. ساختمان های شهر دبی نمادی از پیشرفت کشور امارات در دنیا بوده و می توان گفت در منطقه خود بی نظیر است. سالانه فستیوال ها و مسابقات بسیار زیادی در دبی و دیگر شهرهای امارات برگزار می شود. در حقیقت این دورنگری حاکمان گذشته دبی بود که باعث شد تا بازرگانان هندی و ایرانی زیر بنای پیشرفت و توسعه دبی را به عنوان یکی از مهمترین بازارهای تجاری در منطقه خاورمیانه بوجود آورند. گفتنی است شیخ راشد بن سعید آل مکتوم که پدر حاکم فعلی دبی می باشد، کمک بسیار بزرگی در جهت رشد و توسعه هرچه بیشتر این شهر انجام داد و بستر را برای جذب تجار کشورهای همسایه فراهم کرد. دبی با داشتن جاذبه های توریستی مخلتف سنتی و مدرن همچون بناهای تاریخی، بازارچه های سنتی، مناظر مدرن شهری و پیست اسکی مصنوعی، پارک های آبی، رستوران های منحصر به فرد بر فراز آسمان و یا زیر دریا هر ساله میزبان توریست های بسیاری از اقصی نقاط جهان می باشد، اما شاید بتوان مهم ترین جاذبه تور دبی را “خرید” دانست و مراکز خرید دبی بسیار معروف و شما می توانید با رفتن به این مراکز خرید برندهای بسیار زیادی را ، در ادامه همراه وب سایت e-dubai باشید تا در مورد سه جاذبه دیدنی دبی برای شما بیشتر بگوییم.

 سه جاذبه دیدنی دبی

برج خلیفه

این برج یکی از معروف ترین نمادهای دبی است، برج خلیفه با ارتفاعی بالغ 828 یکی از بلندترین برج های جهان می باشد.این برج دارای 163 طبقه است.این برج مراکز خرید و تفریحی را در خود جای داده است و همچنین دارای مکانی برای تماشای مناظر اطراف و عکاسی است.شما می توانید با رفتن به این برج عکس های بسیار زیبایی را بگیرید.

پیست اسکی دبی

این پست سرپوشیده در شهر دبی در نوع خود بی نظیر می باشد، بله پست اسکی در جایی که دارای گرمای طاقت فرسا است.این پیست سومین پیست اسکی سرپوشیده در جهان می باشد. پیست اسکی دبی با دیوارهای شیشه ای، زمین بازی برای کودکان و مجسمه های بسیار زیبای یخی می تواند برای شما تجربه یک روز رویایی را رقم بزنند. یکی از دیگر از نکات مثبت این پیست وجود پنگوئن های برفی است که بی شک شما را شگفت زده خواهند کرد.حتما بازدید از این محل را در برنامه تور دبی بهاری خود قرار دهید.

 Related image

مسجد جمیرا

این مسجد یکی از نمونه های بسیار زیبای معماری اسلامی است. این مسجد به گفته بسیاری از کارشناسان زیباترین مسجد دبی است.شما می توانید همه روزه به راحتی به این مسجد بروید اما توجه داشته باشید جمعه ها این کار سخت است.
  • ۹۷/۰۲/۰۹
  • سهیل مهاجر