تور دبی

  • ۰
  • ۰

زمانی که قصد دارید به کشور امارت سفر کنید و به شهر دبی عزیمت کنید باید در مورد مراکز خرید این شهر اطلاعات کافی داشته باشید چون ممکن است برای شما مراکز خرید ارزان مناسب تر باشید و بتوانید خرید بهتری داشته باشید برای همین منظور قصد داریم شما را با یکی از این مراکز آشنا کنیم.

مرکز خرید دی تو دی


مرکز سودا دی تو دی فروشگاهی است که درسال 1999 در ناحیه دیره دبی پیدایش شد و دارای آژانس های مختلفی می بو که بزرگترین آن روبروی سیتی سنتر می باشد. مسافران تور دبی می توانند با راه آهن زیرزمینی به فراغت آشتی به این مرکز سودا بزرگ سال و از ثمن کم قیمت و کیفیت خوب امتعه این مرکز شراء بهره ببرند.شعبه پسین این مرکز معامله روبروی متروی الاتحاد اسکان دارد که انتساب به شعبات عقبی کم بها تر و دارای رنگارنگی کالایی کمتر می باشد. امتعه پوشاک زنانه، مردانه، بچه گانه، اثاث ورزشی، ظرف و ظروف، آلات تزیینی، وسایل بازی، کیف و چمدان، متاع الکتریکی، سامان تحریر در این مرکز سودا به خرید می رسد. این مرکز بیع در روزهای شنبه تا پنج شنبه از 9 صبخ تا 1 نصف شب باز می نفحه و در روزهای آدینه نیز فقط آژانس بین المللی آن در این ساعات باز است.
شعبه آخرت این مرکز خرید روبروی متروی الاتحاد ثبات دارد که رابطه به شعبات رستاخیز کم بها تر و دارای تنوع کالایی کمتر می باشد. امتعه پوشاک زنانه، مردانه، بچه گانه، متاع ورزشی، ظرف و ظروف، ابزار تزیینی، ابزار بازی، کیف و چمدان، اثاث الکتریکی، اثاث ابداع در این مرکز خرید به فروش می رسد. این مرکز خرید حیث مسافران تور دبی در روزهای سبت تا پنج شنبه از 9 صبح تا 1 نیم شب باز می نکهت امید و در روزهای جمعه نیز فقط آژانس بین المللی آن در این ساعات در تور دبی بهار 95  باز است.

  • ۹۶/۰۵/۱۲
  • سهیل مهاجر