تور دبی

  • ۰
  • ۰

زمانی که به یک شهر یا یک کشور سفر می کنید دوست دارید که از اماکن مختلف شهر دیدن کنید یا اینکه در مراکز خرید مشغول خرید شوید. تنها با یک تور دبی می توانید از تمام این مزیت های بهرمند شوید. دبی دارای مراکز خرید بسیار زیادی است که دارای خصوصیات و مزییت ها خاص خود است. در ادامه در مورد مرکز خرید زیبای ابن بطوطه یشتز با شما صحبت خواهیم کرد.

مرکز خرید زیبای ابن بطوطه

 

ابن‌بطوطه هم جغرافیدان و سیاح مشتهر عرب است؛ مرکز خرید ابن بطوطه سوداگر است با شش تیمچه‌ی و غیرواقعی که سبک معماری هر بازارچه از حال و هوای یکی از سرزمین‌هایی که ابن بطوطه به آن‌ها سفر کرده مکاشفه وحی القا گرفته‌ و شامل تیمچه‌های مصر، هند، چین، اندلس، فارس و تونس می‌شوند. هر کدام از این تیمچه‌ها به یک نوع از محصولات مختص جهر کرده است؛ مثلا بازارگاه ‌هند آخری مدهای پز و کفش را از برندهای نامدار کرانه ها و انفس نشان دادن می‌کند یا تیمچه‌ مصر محصولات ورزشی می‌فروشد.
مرکز خرید ابن بطوطه یکی از چندین خریدوفروش بزرگ در دبی است که اکثر از هر چیز دیگری به خاطر معماری اش در عالم صوت دارد .این تیمچه کاپیتان که در سال ۲۰۰۵ گشایش شد ، نامش را از یک جهاندیده شهره مراکشی که در سده ی ۱۴ میلادی می زیسته است ، به یادگار نژند است  .ابن بطوطه مساحتی در حدود ۱،۲۰۰،۰۰۰ فوت چهارضلعی را بی زن به ۲۷۰ فروشگاهایش ویژه تعلق داده در حالی که ۵۰ بار و ۲۱ سینما و عزب تماشاخانه IMAX در امارات متحده ی عربی را در فضای دیگری میزبانی می کند . هم دارای ۴.۵۰۰ متر چهارضلعی فضای پارکینگ است .در کل ابن بطوطه دارای مساحتی در مرزها اسنان ۵۲۱.۰۰۰ متر چاربر است و از این نظر دارای نشانی بزرگترین مرکز شراء در خاورمیانه است که بر اصل معماری ۶ کشور کهن و دیرینه عالم ساخته شده است .

  • ۹۶/۰۵/۰۴
  • سهیل مهاجر