تور دبی

  • ۰
  • ۰

بلندترین هتل جهان در دبی است که هتل روتانا رز ریحان نام داشته و ارتفاعی حدود 333 متر دارد. این هتل معروف دبی و البته جهان دارای 72 طبقه می باشد. کافه ها و رستوران های زیادی در اطراف این هتل وجود دارد که می توانید اوقات خود را در آنها سپری کنید. همچنین وجود ایستگاه مترو در نزدیکی هتل روتانا رز، از دیگر ویژگی های مهم این هتل مرتفع می باشد که دسترسی گردشگران به نقاط مختلف شهر را تسهیل می سازد.


هتل روتانا رز ریحان دبی


نمایی که از داخل این اتاقها قابل دیدن است، نمای زیبا و چشم نوازی از شهر می باشد. همچنین در این هتل اتاق های پاک و بدون سیگار برای علاقه مندان در نظر گرفته شده است. اتاق ها از سیستم تهویه مطبوع مناسبی برخوردار هستند. در ماه مبارک رمضان هم مسافرین می توانند صبحانه و یا سحری خود را در اتاق میل نمایند.

پذیرش و تحویل اتاق ها سریع و شبانه روزی بصوره 24 ساعته انجام می گیرد. بعلاوه مسئولین هتل محلی ویژه جهت سیگار کشیدن و البته اتاقی برای نگه داری بار و چمدان ها در نظر گرفته اند. بزرگ ترین بازار جهان نیز تنها چند دقیقه با هتل روتانا رز فاصله دارد. از دیگر ویژگی های هتل فاصله 10 دقیقه ای آن با نمایشگاه دبی ، بازار های دیگر امارات و بورجومان است.


هتل روتانا رز ریحان دبی


برای صرف وعده های غذایی خود نیز می توانید از رستوران های زیبای این هتل ۴ ستاره استفاده کرده و از خوردن غذاهای متنوع و بسیار با کیفیت ارائه شده در آن ها لذت ببرید. بطور کلی می توان گفت که قیمت هتل 4 ستاره روتانا رز ریحان با توجه به خدمات و تسهیلاتی که در آن ارائه می شوند به همراه کارکنانی خوش برخورد و بسیار مجرب و همچنین راحتی و آرامش خاطری که برای مهمانان در فضایی زیبا و مدرن ایجاد نموده است، مناسب می باشد.

  • ۹۵/۰۸/۱۲
  • سهیل مهاجر