تور دبی

  • ۰
  • ۰

تور دبی نوروز 96 از جمله تورهای نوروز پیش رو است که به احتمال زیاد همچون سال های گذشته بعنوان یکی از پرتقاضاترین تورها شناخته خواهد شد. همانطور که می دانید تور دبی همواره مورد توجه مردم کشور ما بوده است و محل اقامت این مسافران نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. هتل های زیادی با انواع کیفیت ها در این شهر وجود دارند که ما در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از این هتل های دبی آشنا کنیم.

هتل شرایتون دیره دبی، یکی از هتل های زیبای این شهر رویایی است که قیمت مناسبی دارد و برای افرادی که می خواهند ارزان تر سفر کنند ولی در طول سفر محل اقامتی با امکانات استاندارد و مورد قبول داشته باشند مناسب است. این هتل چهار ستاره زیبا بسیار به فرودگاه بین المللی دبی نزدیک است و در یک موقعیت جغرافیایی مناسب در شهر قرار گرفته است که به بازار ها و نمایشگاه بین المللی نزدیک است و شما به راحتی و با صرف کمترین زمان می توانید خرید های خود را انجام دهید. همچنین این هتل زیبا در نزدیکی شهر قدیم دیره قرار دارد و گردشگران تور دبی می توانند در کمترین زمان ممکن از آبنمای تاریخی دبی، بازار طلا، باشگاه های گلف و مرکز تجارت جهانی در این شهر دیدن کنند.

هتل شرایتون دیره دبی
هتل شرایتون دیره دبی

این هتل زیبا مانند تمام دیگر هتل های 4 ستاره دبی، دارای امکانات مناسب رفاهی است که این امکانات همگی مطابق با استاندارد های جهانی هتل داری برای هتل های چهار ستاره است. اتاق های این هتل رویایی همگی روشن، بزرگ و بسیار تمیز است، این اتاق ها که دکوراسیونی متنوع و بسیار زیبا  مطابق با تمامی سلیقه ها دارد؛ هر روز و گاهی حتی روزی دو بار نظافت و سرویس دهی می شود از دیگر امکانات این اتاق ها می توان به سرویس بهداشتی، حمام، سشوار، تلویزیون، اینترنت،  ماهواره، تهویه مطبوع و... اشاره  کرد.

هتل شرایتون دیره دبی
هتل شرایتون دیره دبی

هتل شرایتون دیره دبی دارای  پرسنلی حرفه ای و کارآزموده است که  به چند زبان زنده ی دنیا مسلط هستند و همگی مطابق با آموزش های بین المللی هتل داری عمل می کنند. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز نیازها و سوالات خود را با این پرسنل حرفه ای در میان بگذارید بدون اینکه نگران برخوردی نامناسب از جانب آن ها باشید. بی جهت نیست که این هتل را بعنوان یکی از بهترین هتل های دبی معرفی می کنند.

هتل شرایتون دیره دبی
هتل شرایتون دیره دبی

هتل چهار ستاره شرایتون دیره دبی از امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی نیز برخوردار است. شما می توانید از استخر روباز، سنا، حمام ترکی، بخار و امکانات ماساژ  این هتل استفاده کنید و خستگی خود را از گردش روزانه در شهر دبی به درکنید. همچنین می توانید از مرکز بدنسازی مجهز این هتل استفاده کنید و حتی در طول سفر هم از ورزش غافل نشوید. همچنین می توانید در رستوران بسیار شیک، تمیز، دنج و آرام این هتل زیبا بهترین غذاهای محلی، عربی، بین المللی ، فست فود، دریایی و... را نوش جان کنید. اگر سفر شما به دبی سفری کاری است ، هتل شرایتون دیره دبی بهترین گزینه برای اقامت شما است چرا که هم به ساختمان های تجاری و اداری این شهر نزدیک است و هم سالن و امکانات کامل و فوق العاده ای برای برگذاری جلسه و ضیافت در اختیار شما می گذارد.

هتل شرایتون دیره دبی
هتل شرایتون دیره دبی

از دیگر امکانات رفاهی این هتل چهار ستاره ی زیبا می توان به خانه داری، ترانسفر فرودگاه، امانات فکس و کپی، مرکز تجارت، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاق های پاک و بدون سیگار، گاوصندوق، انبار بار و چمدان و بار اشاره کرد. این هتل دارای ترانسفر فرودگاهی است و شما را از فرودگاه به محل اقامت خود و از هتل به فرودگاه بر می گرداند.

هتل شرایتون دیره دبی
هتل شرایتون دیره دبی

منبع: http://e-dubai.ir



  • ۹۵/۰۹/۱۹
  • سهیل مهاجر