تور دبی

  • ۰
  • ۰

گردشگران ایرانی تور دبی هر ساله در ایام تعطیلات نوروز به این شهر سفر می کنند تا تعطیلاتی فراموش نشدنی را تجربه کنند. این گردشگران در هتل های مختلف دبی اقامت می کنند که هر کدام دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند. در مقاله پیش رو یکی از این هتل های دبی را به شما معرفی خواهیم نمود.

هتل مونترال دبی هتلی 4 ستاره ، شیک و مدرن در منطقه تجاری دیره می باشد که با فرودگاه بین المللی دبی تنها 5 کیلو متر فاصله دارد. مرکز Al Ghurari و مرکز خرید الغدیر مال در نزدیکی آن و ایستگاه Khalid Bin در 2 کیلو متری آن قرار دارند. در صورت تقاضای مهمانان خدمات ترانسفر فرودگاهی در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

هتل مونترال دبی
هتل مونترال دبی

وجود ساحلی در نزدیکی این هتل زیبا به همراه خدمات ترانسفری به این مکان از امتیازات آن محسوب می شود. کارکنان هتل خونگرم هستند و رفتار مناسبی با مهمانان دارند. همچنین بد نیست بدانید که گردشگران تور دبی همواره از این هتل که بدون شک از بهترین هتل های 4 ستاره دبی می باشد، استقبال کرده اند.

هتل مونترال دبی
هتل مونترال دبی

اتاق های هتل به صورت های اتاق های 1 تخته ، 2 تخته ، 3 تخته و اتاق های لوکس می باشند. طراحی و دکوراسیون اتاق ها بسیار زیبا و مدرن می باشد. به دلیل مجهز بودن همه اتاق ها به سیستم تهویه هوا ، هوای داخل اتاق ها بسیار مطبوع و مناسب است. تلویزیون صفحه تخت ، مینی بار ، اینترنت وای فای رایگان ، تلفن ، یخچال ، سشوار ، صندوق امانات ، رادیو ، دستگاه دی وی دی پلیر ، حمام و سرویس بهداشتی مجهز از جمله امکانات رفاهی می باشند که در این اتاق های زیبا و شیک می توان یافت. همه اتاق ها دارای بالکن می باشند. نمایی که از برخی از اتاق ها قابل دیدن می باشد ، نمایی از استخر است. برای افراد حساس نیز اتاق های پاک و بدون سیگار وجود دارند که در صورت تقاضا در اختیار آن ها قرار می گیرند.

هتل مونترال دبی
هتل مونترال دبی

از جمله خدمات رفاهی و تفریحی و ورزشی موجود در هتل به موارد زیر می توان اشاره نمود:

استخر سر پوشیده ، سونا و جکوزی ، سالن بدن سازی ، پارکینگ اختصاصی رایگان ، فروشگاه ، خدمات لاندری ، خشکشویی و خانه داری ، خدمات واکس کفش ، اتومبیل اجاره ای ، دستگاه های فکس و کپی ، روزنامه ، مرکز تجارت و دستگاه خود پرداز و گشت درون شهری. امکانات مورد نیاز برای افراد معلول نیز در آن جا مهیا می باشد. پذیرش به صورت شبانه روزی و به صورت مناسب صورت می گیرد. تور دبی نوروز 96 می تواند بهترین زمان ممکن برای سفر به دبی و اقامت در این هتل بی نظیر باشد.

هتل مونترال دبی
هتل مونترال دبی

برای صرف وعده های غذایی خود می توانید به یکی از 4 رستوران موجود در هتل رفته و غذا های لذیذ و متنوعی را برای هر وعده سفارش دهید. یکی از این رستوران ها به ارائه غذاهای بین المللی می پردازد و خدمات خود را به صورت 24 ساعته به مهمانان ارائه می کند. برای گذراندن اوقاتی خوش و شاد با همراهانتان می توانید به تریای بسیار شیک هتل مونترال بروید و در حین صرف دسر های خوشمزه و نوشیدن نوشیدنی های گوارا از گوش دادن به موسیقی زنده از سراسر دنیا لذت ببرید.

هتل مونترال دبی
هتل مونترال دبی


منبع: http://e-dubai.ir



  • ۹۵/۰۹/۲۱
  • سهیل مهاجر